vrijdag 2 juni 2017

OPEN HUIS

Op Hemelvaartsdag vond een nieuwe jongerenevent op Heidebeek plaats. Hemelstijl. Zo'n 250 jongeren kwamen hier op af en werden uitgedaagd om hun leven in te zetten voor het bouwen van Gods Koninkrijk. Vele jongeren wilden dit en kwamen naar voren voor gebed. Bijzonder om te zien.

Alle jongeren kregen bij aankomst een boek. Een paar collega's hadden besloten om al deze boeken mooi in te pakken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik (Jody) dat nogal een werk vond, 250 boeken inpakken. Maar één collega ging nog een stapje verder, ze besloot om aan elk boek een kaartje te maken met daarop een persoonlijke tekst. Op de dag zelf kwam een jongen naar mij toe en zei: 'Weet je wat ik nou zou bijzonder vind? Dat jullie aan elk boek een persoonlijk kaartje hebben gedaan, ik ben daar zo door bemoedigd'.. Wow, de volgende keer toch maar iets enthousiaster reageren op het inpakken van 250 boeken :)!

De eerste twee weken van juli hebben wij verlof, mocht u/jij het leuk vinden om ons te spreken, neem dan even contact met ons op, zodat we een afspraak kunnen maken. 
Op dit moment zijn we ook bezig met het vernieuwen van onze nieuwsbrief, deze zullen we begin juli rondsturen.

Nog even twee foto's van de laatste tijd. 

Jelle aan het studeren, terwijl Daan met zijn konijnen speelt

Daan is alweer 1 jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten